viernes, 1 de febrero de 2013

AGORA. Alejandro Amenábar.




Ágora es el título de una película española dirigida por Alejandro Amenábar estrenada en España el 9 de octubre de 2009. Ágora, quinta película de Amenábar y la segunda rodada íntegramente en inglés después de Los otros, es un drama histórico que se desarrolla en la ciudad de Alejandría, Egipto, a partir del año 391 d. C. La protagonista, interpretada por Rachel Weisz, es la matemática, filósofa y astrónoma Hipatia de Alejandría que fue asesinada, descuartizada e incinerada por los seguidores del obispo y Santo cristiano copto Cirilo de Alejandría en el año 415 d. C. La película ganó 7 Premios Goya, incluyendo al mejor guion original para Alejandro Amenábar y Mateo Gil, lo que la convirtió en la segunda película más premiada de la XXIV edición de los Premios Goya de la academia de cine español.

13 comentarios:

  1. Esta película es muy bonita y entretenida, la recomiendo. El guión está muy bien escrito, y los actores son muy buenos. Pero lo que realmente creo que hace de esta película una muy buena es que los impresionantes diálogos están acompañados de una Alejandría muy bien recreada donde hay bastante acción. Esto entretendrá tanto a los amantes de la acción tanto a los amantes del diálogo.

    ResponderEliminar
  2. Agoraren pelikula gustatu zait, entretenigarria iruditu zait. Hipatia neska azkarra eta munduarekiko ideia interesgarriak ditu buruan. Baina neska denez sorgina bat dela esaten dute. Hori uste dut nik behintzat. Bizitza zaila irudikatzen du ere pelikulak eta oraingo bizitzarekin komparatuz, gauza batzuk ez direla aldatu ikus dezakegu. Adibidez, erlijioen kontua herrialde batzuetan.

    ResponderEliminar
  3. Agora pelikula interesgarria eta entretenigarria iruditu zait. Goraipatzekoak dira aktoreek eta Hipatiaren papera interpretatzen duen aktoresak lan bikaina egin dutela pelikula honetan, zuzendari eta gidoilariaz gain. Istoriari buruz esan nahi dut primeran isladatzen direla garai hartako erlijioen arteko liskarrak eta kristautasunak izan zuen bilakaera, estamentuzko gizartearen gorabeherak (esklabuen egoera eta jaunen boterea), haien inguruko fenomenoak arrazoitzeko zuten jakinmin zientifikoa eta bukatzeko nik ere bukaeran elizaren alde matxista isladatuta ikusi dut, neska akatzen dutenean emakume jakintsua delako. Dena den, pelikula honek hasieratik piztu behar du interesa haria ondo jarraitzeko. Nire kasuan, benetan gustatu zait. Maialen Aguado

    ResponderEliminar
  4. Pelikula hau oso polita eta entretenigarria da, gomendatzen dut. Gidoia oso ondo idatzita dago, eta aktoreak oso onak dira. Baina pelikula hau benetan ona egiten duena bere elkarrizketa zoragarriak Alejandria oso ondo egin batekin non akzio asko dagoen kombinatzea dela uste dut. Honek nahiz akzioaren maitaleak naiz elkarrizketaren maitaleak asebeteko ditu.

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez, Agora pelikulak argi erakusten du boterea duenak hanka sartze berdina izaten duela. Pelikulan botere gehien duen erlijioa ez delako konformatzen eta saiatzen da beste erlijiokoak gehiago zapaltzen. Asko gustatu zait Hipatiaren jarrera, bere ideiak defendatzen dituelako naiz eta ideia horiek heriotzara eraman. Horrez gain oso pelikula entretenigarria da eta ez da batere astuna izan.

    ResponderEliminar
  6. Nire ikuspuntuz, Agora pelikulak ondo dago baina filmearen zehar pixkat liatu nahiz. Hipatia eta Davoren jarrera egokia iruditu zait, hala ere, ez zait gustatu nola bukatzen duen hauen maitasuna.

    ResponderEliminar
  7. Niri Agora pelikula asko gustatu zait horregatik gomendatuko nuke. Istoriari buruz esan nahi dut primeran isladatzen direla garai hartako erlijioen arteko liskarrak eta arazoak. Hipatiaren jarrera asko gustatu zait, bere ideiak defendatzen dituelako naiz ta jakin idea horrekin jarraitzen bazuela heriotzara eramango ziola.

    ResponderEliminar
  8. Pelikula hau Alejandro Amenabarrek eginiko pelikula da. 7. goia saria irabazi du. Aintzinako pentsamenduak esplikatzen ditu oso garbi, izan ere, pelikula garaian jainkoen sinesmena nabarmena zen. Bereziki pelikulan agertzen dena garai horretan sinesmenen arabera zeuden taldeak banatu egiten ziren, nahiz eta zenbait pertsonak jainkoengan ez zuten sinisten baizik eta zientzian. Azkenean esplikatu nahi diguna da pelikulak talde batekoa izan edo beste batekoa, beraien pentsamendua ez baitzuten uletzen edo sinisten haren aurka jotzen zuten. Gomendatzen dudan pelikula da.

    ResponderEliminar
  9. Agora pelikula oso interesgarria eta entretenigarria iruditu zait.Gehien gustatu zaidana izan da bi erlijioen arteko liskarrak,bakoitza pentsatseko modu bat daukalako eta defendatzen dutelako,ere asko gustatu zait Hipatiaren arrazonamenduak eta logika eta gutxien gustatu zaidana izan da bukaer nire ustez izan da bukaera Hipatia ez zuelako merezi hil

    ResponderEliminar
  10. Agora pelikua asko gustatu egin zait nola dagoen eginda eta bere gaia nola dagoen adierazita. Nire ustez Hipatie ez zuen hil behar bera izan zelako bakarrak bi erlijioak defendatu egin zituenak.

    ResponderEliminar
  11. Pelikula hau asko gustatu zait. Oso ondo adierazten da erlijioen arteko liskarrak. Nire ustez denek dute bere siniskerak izateko eskubidea, eta ez zait ondo iruditzen erlijio bat denei inposatu nahi izatea. Hipatiaren lana oso interesgarria iruditu zait. Ez zait batere gustatu pelikularen bukaera, nire ustez ez zen Hipatia hil behar.

    ResponderEliminar
  12. Agoraren pelikula asko gustatu zait. Gehien bat, erlijioen arteko liskarrak. Hipatia interesgarria iruditu zait, bere ideiak nola defendatzen duelako. Baina pelikularen zati batzuk ez ditut ulertu eta ez zait gustatu pelikularen amaiera, hipatia hiltzen denean. Pelikula gomendatzen dut oso interesgarria delako.

    ResponderEliminar
  13. Pelikula hau guztatu zait, baina nire ustez obeagoak daude. Erlijo desberdinetako pertsonen arteko liskarrak oso ondo adierazten du. Ere adierazten du boterea duena beti berdina egin duela. Ez zait batere ondo iruditzen erlijio desberdinak izateagatik hainbeste gorrotoa eukitzea elkarri. Gehien gustatu zaidana izan da Hipatia bere pentsaera duela eta ez zaiola importa jendea ze erlijiozkoa den. Pelikulako zati interesgarrienetako bat gerra da. Ala ere nik pelikula hau gomendatzen dut.

    ResponderEliminar